when it was good.

det kallas ångest.

att komma tillbaka till skolan efter vad jag skulle kunna kalla den bästa veckan i mitt liv, är inte det ultimata.
Nåja, det får funka det också!

vad vill pixbox förresten?
Mitt minne står på minus! det kan det ju inte göra.. jag har ju inte ens fyra sidor med bilder!
ja, ni får kolla senare helt enkelt.











kareoke,
det blev allt från ne-yo med Ida och maja, till "barbie girl" med Dennie och Igor, som naturligtvis var Ken.




jag och Sanna på flygplatstoaletten i Cypern.

till storyn hör att det var massa med al-quaida människor på flygplatsen också, och det gjorde oss väldigt rädda.
Speciellt när jag råkade säga orded "terrorist" åt en vitklädd skäggig gubbe liiite för högt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0