I'm tired of using tecnology, I need you right in front of me

kvällen igår blev inte riktigt som jag trodde att den skulle bli, men det blev ganska bra ändå.
Först samlades vi hos Jennie, och efter det for vi till pålberget för att grilla. Lite väl långt bara för att grilla tyckte jag!
Jag och Jennie var dom första som for därifrån, hem till henne och såg en skräckis med några andra. (eller, satt bakom en kudde och spelade mobilspel om det räknas?) Efter det blev det stan för mig och Jennie med nå boys, och sen tillbaka till Jennie där vi såg "sexdrive" 
så när filmen var klar vid halv 4 nån gång var dom så snälla och skjutsade hem mig! :))

snart blir det att hoppa in i duschen och dra på sig något annat, för nu ska fan piteå inte förlora.
Eller det är väl omöjligt med mig och Sanna som hejarklack? ...

och ikväll... ööh.
jag och jennie försökter ta reda på vad det är dit vi kanske ska ikväll.
Eller, kanske för mig.  Aja.

peace!


'

tyckte först att denhär akustiska versionen rent utav sög,
well.
man får väl ändra sig?

Kommentarer
Postat av: Jessangirl_93

haha jaa, jag kallar han för Jumbo och jimpoh ;D hehe!

2009-05-02 @ 19:04:01
URL: http://jessicaadegerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0