hemmaaaa...

den senaste veckan har gått så sjuukt fort samtidigt det känns som att jag inte har varit hemma på evigheter.
Dock ville inte en endaste del av mig hem, vi har haft så fantastiskt roligt!

Bra väder varje dag, speciellt den senare halvan av veckan när det inte knappt blåste något heller.
Sista kvällen, som var igår, åt vi en femtonrättersmiddag.
Efter det var man inte precis hungrig!

lägger upp lite bilder istället, kommer mer på pix när det blir så att jag kan ladda upp mer! :)


jag och anton på flygplatsen




min bästa vän
Maja, Sannasomaldrigvillvaramed och Sofie

ojoj, våra förtagg på balkongen! inte att leka med.




yeah


konnos beach


här satt jag och igor ett X antal gånger


han glömde att öppna ögonen innan jag tog


julia och jag :)


jag och sofie!


jag och Sanna


9c! <3 :)




jag och Sofie knöt internationella kontakter


11:e Maj, 05:38
hejdå! :(

aja, det blev några bilder, men som sagt kommer det fler på pix när jag kan ladda upp!
puss.

Kommentarer
Postat av: F

faan va kul ni måste ha haft:D

2009-05-11 @ 17:13:43
URL: http://ffridapettersson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nog hade man gärna stannat en vecka till :P

2009-05-11 @ 18:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0