baby, somebody's gonna cry tonight

ey!

dagen idag har varit riktigt kass.
Finns nog dom som håller med mig!
Dock får man skylla sig själv och allt detdär.

Hur som helst är det i alla fall fredag, alltid något att hurra över! Ikväll har jag inte alls bestämt hur jag ska göra, men imårn blir det nog nå fest med Jennie. Kanske! ...fast med jennies övertalningsförmåga är det ganska stor risk att det blir så! Har ju ändå inget annat för mig.

Utöver det hade jag inte så värst mycket att säga förutom att jag är hungrig, och vill att mamma och pappa ska komma hem så jag kan släppa allt.

puss.

Kommentarer
Postat av: Jennie

heheheheh

2009-05-15 @ 17:01:23
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0