baby, I'm gone

idag har det varit jobb 9.30 - 16.15.
pengar (Y)

sen har jag varit i långnäs och firat min kusin i efterskott.
och nu fick jag ett sms av henne.
Ja, jag önskar också att jag var två år äldre!
Känner verkligen inte för att sitta hemma just nu.
Har väl inte så mycket att välja på hur som helst...

far ändå hemifrån på match  halv 10 imårn så, det är nog likest att jag stannar hemma och väntar ett tag innan jag somnar!.

Nu kommer lite bilder, från igår och idag!

hos amanda


klassfesst igår




idag, leif och syrraN!


 ich heute!


hehe, såg att det var mest bilder ¨på mig själv
så går det när man är ego. (eller inte orkar he på kameran alltför ofta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0