you never know how much trouble a heart can break

kvällen har hittils bestått av enormt lite tyskaplugg och mer av att smsa och sitta vid datorn.
och för typ 383246235422:e gången
nä, jag dissar inte.
jag kanske bara har nå annat för mig för tillfälllet.


åsså var det nån som hade kommenterat på mitt smått irriterade inlägg igår om att det finns bikinis på hm i stan också.
Ja, det är klart jag vet det.
Men det är ju inte så roligt att ha likadan som alla andra redan har,
på hemsidor finns ju mycket mer att välja mellan, och dessutom vet jag att den jag har beställt inte finns i piteå! :)


och om det var nån som inte såg det, så föreställer bilden nedan mig och Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0