so sick of wishing you'd still be here

hejhå, här var det dålig uppdatering!
igår var jag hos Jennie, för vi hade tänkt plugga.
Men det blev inte så mycket av det, utan vi satt och pratade och sedan spelade vi kort.
haha, och jag var lite trög, men det står redan på hennes blogg :)
tog ett mycket fint kort också när hon lekte med ett gummiband, men jag tror hon skulle bli arg på mig om jag la ut den!

Idag har det varit en lång dag,
men vi hade skridskor på idrotten, och det var ju iallafall kul.

Jag är ganska hungrig eftersom att jag inte har ätit något idag än,
så det logiska vore ju om jag skulle ta och äta.
Sen blir det plugga.
känns inte toppen!

puss.

Kommentarer
Postat av: j

hahahah, den är säkert grotesk:O!

2009-03-10 @ 21:09:18
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0