Jessangirl by night!

yesyes, blev djupviken med jessangirl igår!
såg fotboll, och sen gjorde vi väl inte särskilt mycket.
Vi hade dock svårt att ta oss därifrån pga. kittelmatcher och annat, haha.
Slutade med att vi var hemma nån gång efter tre tror jag :)

idag är det match i luleå, känns inte sådär jättelockande i dethär vädret men..
efteråt blir det max för mig och Jessan i alla fall!


ett litet utdrag från en konversation igår:
(jessica sitter och frågar mig sportfrågor från ett spel)
J - vad kallar man minigolv med ett professionellt ord?
L- eeh.. (trög som vanligt, men har inte med saken att göra)
J - bäängolf (typ som om det var på engelska)
L - GARV, menar du inte bangolf? (alltså att det är på en bana)
J- kanske...

hon är rolig hon!
vi tyckte i alla fall att det var jättekul.




nej, jag har inga nyare bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0