'

snodde denhär listan av nån som jag hittade på nån blogg, tyckte den var lite rolig :)

FÖR 10 ÅR SEN,

1. var jag 5 år.
2. bodde jag på ymersgatan 11 på klubbgärdet
3. var jag tönten på mitt dagis som lärde mig läsa istället för att leka

FÖR 5 ÅR SEN,
1. gick jag i fyran
2. fortfarande var bland det roligaste jag visste skolan & läsa
3. bråkade jag Ida Sanna och Maja konstant

FÖR 3 ÅR SEN,
1. började jag vara med Sanna, typ såhära varje dag
2. trodde jag var kär och fick mitt hjärta krossat för första gången
3. började jag sakta inse att det fanns ett annat liv än skolan tack vare min vän dennis :)

FÖR 2 ÅR SEN,

1. slutade jag äta för ett tag, men Sanna fick mig att bli onyttig igen :)
2. trodde jag att jag var riktigt mogen, fast det var jag inte.
3. blev jag sams med typ alla mina vänner igen

FÖR 1 ÅR SEN,

1. spelade jag fortfarande badminton, och vann min sista tävling
2. gick jag med min vän alexandra från henne i lillpite, till ok, i blöt snöstorm bara för att köpa godis!
3. ångrade jag mig

FÖR ETT HALVÅR SEDAN,

1. fyllde jag 15 och kunde börja köra sönder min moped
2. var jag på gothia, som var bland det roligaste jag någonsin har gjort
3. var jag på pdol och kom till insikt.

FÖR EN MÅNAD SEN,

1. längtade jag grymt mycket efter jullov
2. slutade jag fotboll
3. lagade jag mat till hela familjen för första gången, dock läxa. haha

IGÅR,

1. hade jag lite feber
2. var jag med Sanna
3. och jag skickade ungefär 300 sms

IDAG,
1. har jag ätit tekakor
2. äntligen åkt skridskor
3.och lyckats göra några piruetter på isen

IMORGON,

1. ska jag vara på skolan till 12
2. sen ska jag lyssna på samhälls- och handelsprogrammet på backa
3. och vara med anton:)

Kommentarer
Postat av: dedu

2. trodde jag var kär och fick mitt hjärta krossat för första gången





jaadu, man tror mycket man! haha

2009-04-29 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0