together we cry,

faan vad fort helgerna går, det är sjukt.
Imårn är det måndag igen, och det är fem jävla dagar tills nästa helg.
Känns inte bra.
Speciellt med en saftig tyskaläxa och elektronikprov på fredag.
ne, inte bra.

hursom helst, det har ju faktiskt gått över förväntan för hanbollsherrarna, grymt kul.
Däremot förstår jag inte hur man kan tycka att kim andersson är snygg? ;o
han är ingenting mot dalibor doder.

  


dessutom,
jag har insett att jag kan sluta sura nu.
Jag är mycket gladare än på länge, för jag vet att det hade kunnat vara så mycket värre.
frågan är bara hur länge det kommer hålla.

there comes a time when every bird has to fly,
at some point every rose has to die.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Doder, <3 hahaha ;D

2009-01-25 @ 18:22:00
Postat av: Anonym

KIM !<3

2009-01-26 @ 09:43:10
Postat av: sofie

jag håller med! kim ser ut som en häst!

2009-02-03 @ 18:49:51
URL: http://sofiegranbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0