söndag

ja som nån kanske märkte så var jag inte nå vid datorn alls igår, inte för att jag lyckats med att skaffa mig ett liv. Däremot var jag på stan, hittade två koftor, en tröja, skor, och lotion och sånt. Efter det for jag med mamma och kollade på några matcher på stepin cupen :) Sen for jag hem och klädde på mig, och for till Sanna, och vi hade vårat lilla marianne-hav.
(Tack för erbjudandet iallafall, den som kommenterade förra inlägget ;))

Idag har jag inte gjort nå mycket alls, tänkte följa mamma och träna men det kändes inte så jättesmart eftersom att jag inte är helt frisk än.
Så ikväll ska jag istället fara till anton :))

puss.

det känns inte bra att skolan är jävligt nära nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0