pink - please don't leave me. How did I become so obnoxious? What is it with you that makes me act like this?

somnade sent igår, blev nog inte förrän nån gång efter halv 4, kunde inte somna fastän jag var så grymt trött. Skulle ju stiga upp halv 9, och jag som är van att sova många timmar är gode trött idag.
Jobbet gick då bara bra ändå, och nu när jag har ätit känns det ganska bra ändå.
ikväll blir det att se handboll, och sedan ska jag till maja och ha typ, spakväll eller något sådant med vad jag tror blir Sanna Ida Julia och Maja då, det blir säkert trevligt :)

btw så var "discodaggarna" faktiskt riktigt bra! haha...



puss.

anton
where ever you go, what ever you do, I will be right here waiting for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0