miss you.

känns verkligen inte som tisdag idag måste jag säga,
men det är det ju.
och idag gick vi skola till 12, sen for vi till backa där vi fick välja två program att få information om.
jag valde samhälls och media, men eftersom jag inte har det blekaste aning om vad jag kommer vilja syssla med senare i livet vet jag redan att jag ska gå samhälls, och det känns ganska bra. Dock vet jag inte vilken inriktning jag ska gå än, men det behöver jag ju inte bekymra mig om än! :)

Efter att vi varit färdigt där, gick jag med Ida Sanna Maja och Julia på stan en sväng, dock kände jag mer för att chilla än att shoppa (kanske var det lite för kallt för att börja klä om) så jag ida och julia gick på nodo och satt där ett bra tag med rebecca och eve tills jag skulle åka hem bussen.
Jag hade tänkt vara smart och ta den bussen som gick 5 min före, för att jag frös så mycket, men tänkte ju inte på att det tar ca en timma att åka hem med den eftersom den kör runt i hela svensbyn.
Nåja, nu är jag i alla fall hemma, och kanske blir det valls ikväll, får se, annars blir det bara att ta det lugnt :)

Kände att det blev ett långt inlägg idag, antingen hade jag mycket att skriva eller så blev jag bara tvungen att skriva av mig. haha.

puss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0