heaven doesn't seem far away any more,

inatt har jag sovit som en stock, eller nä. typ som tre stockar.
Igår var vi ju då hos Maja, och det blev så att Jessica kom också.
 Medan dom åt kladdkaka hade jag väldigt roligt eftersom jag var grymt övertrött. Vi kom fram till att jag var grymt bra medan Sanna var grymt dålig. hahaha... och julia var grymt medel.
Efter att vi hade bastat och sådär skulle vi se en skräckis, och jag hatar skräckisar. Så jag satt mest och smsade istället, dock råkade jag titta när vad jag tror var huvudpersonen sög it hennes pojkväns öga med en damsugare. Det såg inte mysigt ut!
Och självklart tog jag i proncip inga bilder igår, så jag snodde en från Sanna sen förra spakvällen vi hade :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0