148 dagar till sommarlovet

ja igår blev det att jag for till Sanna, vi såg nån film som jag inte minns vad den hette men den var ändå gode bra fast Sanna blev lite less på mig för att jag satt och kommenterade att filmen var väldigt orealistisk.
(men hallå, pappan kan it ge sin dotter utegångsförbud när hon är 18!) osv...

Idag blir det en väldigt lugn dag. Ska ta en promenad och sen ska jag övertala mamma att vi ska fara och sola, det behövs verkligen känner jag.
Annars blir det väl att försöka gå och lägga sig tidigt. Fattar it hur jag ska kunna stiga upp imårn, det var fan jobbigt att stiga upp halv 12 som jag gjorde idag.

nåja, nån som hörde 70 dagar tills nästa lov?
känns bara liite för mycket just nu.
haha, dessutom måste jag bara lägga till att jag för första gången ser lite ljust på slöjden imårn.
fyfaaaan

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0