knowing things will never be the same

slutade typ... 11 nångång idag vilket var ganska skönt.
Trodde det skulle bli ett helvete att kliva upp på morgonen, men jag låg klarvaken halv sju trots att jag somnade tre.

Ska ta och byta om och fixa mig lite innan jag ska fara med bussen till stan med Maja, Sanna, Julia och Jennifer
ska shoppa och sen så ska vi äta på pentan (som jag säkert redan har skrivit) för att Maja har fyllt år :)
Sen blir det hem till Sanna och säkert kommer vi hitta på något!

fast det blir nog inte alltför sent för mig iallafall,
jobbar imorgon,
och det är bra eftersom jag skulle vilja ha lite mer pengar!



puss.

Kommentarer
Postat av: Jessica

snygg design:)

2009-02-20 @ 16:37:29
URL: http://jessicaadegerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0