när ingenting du gör blir riktigt kanon

hahaha.. kul kväll igår ändå.
Både jag och Jessica var sjukt flummiga, och i alla fall jag var grymt trött, vilket resulterade i blogginlägget nedan! :)

Sov gode länge idag, första dagen på lovet som jag lyckats med att inte vakna tidigt, (Y)
så jag har bara hunnit med att äta och duscha.

Senare blir det att se piteås damer som ska spela mot aik klockan halv 5
och där ska sötjessica vara p-vakt
vinka åt henne om ni ser hon, hon kan nog behöva lite uppmuntrad i den trista vardagen som p-vakt!

puss!


mycket söt bild, mycket söt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack linn;) det var faktist ändå kul, för det gick ju trots allt bra och soligt. Så det var chill:) puss på dig!

2009-04-13 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0