jag längtar alltid härifrån, aldrig hem

Hugo vann "den rätte för Rosing" igår, yes!
haha..

känns nog dock lite konstigt för hennes dotter som bara är fyra år yngre än honom, men det är ju inte mitt problem!

Sitter och ska skriva egna tankar om hindusmen, sen är det jävla arbetet äntligen klart.
senare idag ska jag och ida på steppan och träna, skönt! :)
Sen så har ju piteå premiär idag också, det hade ju varit kul att se också, men nä.
Det kommer ju fler matcher.


sen så glömde jag skriva grattis på bloggen till viktor igår.
såå.. i efterskott.

GRATTIS :D


drar typ posen? :)

Kommentarer
Postat av: Petzozozozozozoononnn

Saken är den att rosing och Hugo inte är tsm ^^ dom blev aldrig ens ett par :)

2009-04-01 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0