jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns.

det var faktiskt riktigt kul igår.
dansade i princip hela kvällen, så jag får väl skylla mig själv att jag har ont i hälen idag när jag lämnade inläggen hemma!
har inga bilder från själva discot, men endel bilder från innan blev det.
mobilkvalla (Y)



Sanna, Maja Julia :)


jag och sötJessica :)


jag och anton!


jag och dennis


maja drar posen, och sanna försöker gömma sig


dennis <3 juice


vi byggde ett fint torn...


ich

sötis!

ja, det blev nog endel bilder ändå.
Nu väntar jag på att Sanna ska bli klar så ska vi köra till stan för att köpa (jag iaf) flipflops, solskyddsfaktor och annat såndär som man behöver utomlands! :)

pusss!

Kommentarer
Postat av: Jessangirl

vackra bilder linnsan;)

2009-04-25 @ 14:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0