I've learnd the hard way to never let it get that far

det känns braaa att det är måndag!
Om en vecka sitter vi på planet.
Som jag sa idag när vi hade muntligt förhör så ska jag ställa mig upp och börja sjunga "ja må han leva" för Igor som fyller år samma dag som vi far! :D
hehe, kan ju inte säga det till kaptenen eftersom jag bevisade idag att jag inte är så bra på engelska...

idag blir det att kolla igenom No, och träna lite till redovisning imårn.
Sen blir det att träna lite här hemma efter som det regnar så förbannat.



allmänt tråkigt innan hkn


igår!
dom har inte tagit fram den goda smaken än! (dvs. den blåa!)

Kommentarer
Postat av: Sanna

we have a russian boy xD haha

2009-04-27 @ 18:22:49
Postat av: jennie

Ska be mamma fixa den blåååå, någon annan färg du vill ha linnipinni?;)))))

2009-04-27 @ 21:05:41
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/
Postat av: jennie

Ska be mamma ta fram den blå dåååå;D Någon mer du vill ha Linniiiipinniii;))))?

2009-04-27 @ 21:06:59
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

asso du, lixom skulle man kunna få din msn dårå? <'3 ;)) du verkar som en snel flicka =DD=DDDDD eheh

2009-04-28 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0