for you I will go all the way

igårkväll blev inte riktigt som jag trodde, men ändå helt okej :)
efter fotbollen for jag till anton, där var jennie jens micke linus och sofia.


mickee å antooooon


Självklart blev Jennie hungrig, så Jim fick skjutsa oss till stan där vi satt på sunes ett tag som dom riktiga fjortisarna vi är, haha.
Efter det hände det inte mycket mer än att vi for hem, och nu sitter jag här och ska snart fara och se f16 spela final!

 
puss.




jag tar inte åt mig av dumma kommentarer, men jag blir jävligt arg när man inte kan stå för det genom att skriva vem det är istället för att vara anonym.

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahaha:D skyll allt på mig(; jag får alltid som jag vill, right?;D

2009-04-19 @ 12:11:30
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/
Postat av: ----------

Klart du gör!

2009-04-21 @ 12:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0