Är man lycklig så är man lycklig

Jag och Jessica har varit positiva hela kvällen, har hyper ventilerat ;D Men är man lycklig så är man ju lycklig. kvällen blev att vi elda på sandön, fast nu planerade vi bra. Så det blev en fin eld utan rök i den fina kåtan. Nu sitter jag och Jessica hemma hos anton fjanton panton vi spela "nyss" kort, och nu hänger vi framför datorn. Sen berättade jag världens bästa skämt.

Det var två bilar som skulle gå över vägen. Då kom en tomat och körde över den ena bilen. Då sa den ena bilen till den andra: "kom nu per-gunnar så går vi till bilskroten...  HA HA HA

min förstaklassiga humor. (y)

Nån som vet vart det är fest nån dag? Hör av er!


Kommentarer
Postat av: Jessangirl_93_cool_girl

haha linn har du märkt att vi har skrivit precis likadant? ;D fan vad coolt!:)<3

2009-04-12 @ 23:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0