and now you want somebody to kill your lonley nights, but boy I ain't somebody

både somnade och vaknade betydligt tidigare än vad jag hade tänkt, så nu har jag grymt tråkigt eftersom det snöar så förbannat just nu. stora jävla flingor.
jag vill ju kunna köra moppe!

så dagen idag blir nog ganska händelselös förutom att mitt kusinbarn, som jag nämnde förut, är här.
hon är så söt att man bara vill äta upp henne!

Senare ikväll skulle nog jag och Sanna hitta på något, frågan är vad det blir om vi inte kan köra nånstans i dethär vädret.
Nåja, det får vi väl se sen.

puss..

på begäran av en läsare: (gissa vem?)
dagens cooling (som inte kan stava): Anton Möller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0