Leona Lewis - Forgive Me

sorry, dålig uppdatering hära märker jag. Kan dock möjligtvis ha något att göra med att jag för ovanlighetens skull knappt rört datorn dom senaste dagarna.
En kort sammanfattning av vad jag gjort då,
torsdag, match mot lira. Fick spela stötande, något som jag aldrig spelat förut så det gick åt helvete. Det blev 1-1
fredag, var hos anton , vi var till jävre en sväng. Inte så mycket annat

idag, sov länge för att vara jag. klev upp strax innan 12 ,då frågade mamma om jag ville spela med div4 kl1. Men de ville ja it, så jag åt frukost istället och for med Sanna och tittade på matchen. Dom vann med 3-1.
Sen for vi till Sanna, såg mer fotboll, fast dock på tv. Kvällen har varit lugn, varit hemma hos mig och mest chillat.

puss


    
steek ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0