maby you'll stay, maby you'll leave

har känts som fredag hela veckan, så det blir grymt skönt att det är det på riktigt imorgon! :)

Idag har det ju då varit skola, och jag är ytterst tacksam över att vi bara behövde ha Nina i engelska i en vecka. Nå mer av henne står man faktiskt inte ut.
Efter skolan for jag, Sanna, Ida, Maja och Julia till stan för möte med påpp, eftersom vi ska anordna sdol. Jag hade egentligen inte tänkt vara med överhuvudtaget från början, men jag kunde inte låta bli.
Troligtvis blir det på hemlunda, 21:a eller 28:e November.

Tycker faktiskt inte idol är speciellt bra. Ser typ Johan, sen kan man lika gärna göra något annat
nej, nu ska jag ta en grymt lång och varm dusch. Efter det, se hells kitchen och sedan sova :)

puss


www.glowsticks.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det nina bäcklund? :P

2008-10-03 @ 17:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0