togheter we made it

fan vad seg jag har varit med att blogga märkte jag nu, kanske för att jag egentligen inte har något vettigt att skriva om. Det enda jag gör är ändå typ, ingenting.
Fast idag ska jag faktiskt plugga lite till matteprov imårn, enbart för att vi nästan inte har gjort något alls på lektionerna.
Visst Sanna?

Ikväll har jag då ingen aning om vad jag ska hitta på, vill då inte vara hemma eftersom vi får massa främmande och dom ska planera deras utomlandsresa. Tur att man får följa med också ^^


eftersom jag är så grymt fantasilös lägger jag in en till lista. Tur att det finns många olika att fylla i (y)


Vilken svordom använder du mest?
fan eller helvete
Vilken var den senaste filmen du såg?
27 dresses
Har några av dina vänner barn?
hm, nä
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
fara utomlands och shoppa så in i helvete
Har någon någonsin kallat dig lat?
ja säkert Sanna iallafall
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
vanlig
När var senast någon stötte på dig?
haha, it vet ja?
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
chokladhjulet ;D
Tittade du på tecknat när du var liten?
ja
Äger du några band t-shirts?
ne
När flög du senast?
Hem från turkiet förra sommaren
Läser du för skojs skull?
ibland
Pratar du några andra språk?
engelska, tyska
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Vilka gör du, önskningar eller planer?
båda
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
nja
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nä, det är pinsamt x)
Vad har du med dig in på bion?
en person som håller käft när filmen börjar
Vem var din favorit lärare?
John!

Vad har du för väder?
mulet
Har du en blogg?
ja?
Gillar du din boendesituation?
nej
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
ja, minnst nio i alla fall x)
Äter du frukost dagligen?
oftast
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
hamnar* ja
Vilken är din favoritfrukt?
äpple
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
ne
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
när jag pratar med Sanna i alla fall x)
Vad var det senaste du åt?
makaroner
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
dom tyckte att jag såg ut att heta Linn  
Gillar du senap?
nej
Sover du på sida, mage eller rygg?
somnar på sida, men man rör sig ju
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
vet it?
Har du någonsin köpt något från eBay?

Tycker du om att krama folk?
beror väl på vem man kramar
Äger du en digitalkamera?

Ja
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

ja
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
hemligt
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0