jää ;>

vad åt du senast ? macka med skinka
vad drack du senast ? mjölk
vad är det för färg på dina byxor ?  svarta

vad gillar du mest med skolan ? ..... kompisar?
vad har du på fötterna ? sockar
vad är din favorit färg ? flera
vilken film såg du senast ? sex and the city
vad hör du just nu ? Johan Palm på youtube


VAR
var går du i skolan? 9c, sjulnäs
var är din telefon? brevid mig på soffan
var är din mamma? på övervåningen
var sover du? I sängen
var handlar du mest? ingen aning
var fick du tag i tröjan du har på dig? gina


VEM
vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senast sms av? Sanna
vem tänker du på nu? :'')
pratade du senast i telefon med? pappa
vems hus var du senast i? sannas
vem önskar du var med dig nu? anton
vem är din favoritsläkting? hehe ..
vem i din skola går dig mest på nerverna? haha, jag besparar den informationen för mig själv om det var nån som inte visste det


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:Ja
Gråtit en hel natt: tveksamt ,
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor:  nej
Åkt rullstol: nej
Gjort en bakåtkullerbytta: nej x)
Köpt lösgodis för över 50 kr: säkert
Önskat att du var det andra könet: Nej
Velat vara ett djur: Nej
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Nej
Hatat choklad: nej ;o



VEM
Pratar du med på msn just nu? Alle
Ringde dig senast? minns inte
Pussade dig senast? anton
Vill du kasta en sten i huvudet på? haha, hemligt
Saknar du mest just nu? sommar
Är din bästa vän av samma kön? har flera
Är din bästa vän av motsatta kön? det skulle väl vara dennis isf,
Ska du träffa imorgon? Per på step in
Umgicks du med senast? anton
Sov du med senast? min katt
Festade du med senast ? minns it,


Kommentarer
Postat av: Jessica

"vem är din favoritsläkting? hehe .."

Linkoooo ?harkel hähä... nog veet ja att de är jag :)

2008-10-15 @ 20:49:52
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0