Christina Aguilera - Keeps Getting Better

dåligt med uppdatering igår, men igår hände väl inte så mycket annat än skola, och varit hos anton :)

idag har jag ännu inte gjort något vettigt, bara varit på skolan. Kul iallafall med volleyboll på elevensval idrotten. Efter skolan har jag inte gjort någonting alls, och det har jag inte gjort än. Funderar på vad jag ska göra, kanske blev det att vara med Jessica :) om en timma far mamma till Rom (y) synd bara att pappa inte fick följa.

Johan Palm är kung, och jag får damp för att det inte finns nå bilder på han. Är tyvärr inte nog begåvad för att kunna lägga in youtube klipp.
lyckades iallafall med en länk ^^

http://www.youtube.com/watch?v=urakrRKSV_g

puss

Kommentarer
Postat av: e

johan palm är sämst, totalt tondöv.

de enda han gör är skriker.

han ska ut från idol!!

2008-10-13 @ 16:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0