when you have a bad day

ne, det är inte min dag idag.


ikväll blir det antingen vara med anton om han tar sig, eller att göra ingenting.
Och imårn är jag sugen på att fara på stan och börja köpa julklapar, så om nån vill följa äre ju bara höra av sig! :-)
btw ska jag också fortsätta göra ståltrådsträd imårn till att sälja på skyltsöndag. (är finare än vad det låter) Dessutom blir det att baka till det i veckan också.
Sen på själva skyltsöndagen kan man också klä ut sig, jag kör nog på en lightvariant med diadem med tomteluva x)
det får räcka tycker jag. 
har ingen riktig julkänsla än heller så,





pusss
anton <3

Kommentarer
Postat av: sofia

söt :)

2008-11-26 @ 16:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0