SDOL - FREDAG

visst taggar ni till på fredag? :-D
p.s.
vi vet att massor av yngre elever på pitholmskolan ska försöka komma in. (åk. 5-6-7)
Så dumma är vi ju inte, så ni vet.
Ni kommer få vända i dörren



ja hallåja,
en fem dagar lång bloggpaus var inte meningen, men eftersom vårat internet inte har fungerat av någon outgrundlig anledning hade jag inget annat val.
under dessa dagar har det väl inte hänt alltför mycket ovanligt.

lördag, var jag på min mosters 50års fest som blev riktig trevlig ;-)
sedan fick jag tyvärr magsjuka och var hemma till tisdag.
Sedan idag har jag varit på stan med Sanna och Julia för att försöka få ihop en outfit till sdol.
Som bara vi vet, men ingen annan är det rosa- och turkost tema. Så kändes lite smått omöjligt till en början.
det löste sig något sånär.


LÖRDAG





tisdag.
jag älskar dig! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0