ohne dich

lördag, men det känns som söndag. Dock inte som skyltsöndag, eller första advent, som det är imårn. Har typ 0 i julstämning, förmodligen mindre. Nåja, det kommer kanske.
Idag har jag då försökt mig på att baka, eftersom vi ska sälja massa grejer imårn på stan.
kallt.
men förhoppningsvis kommer vi lite närmare cypern. :-)

Har lite panik för julklappar också. helst skulle jag vilja befinna mig på en annan planet när personen i fråga öppnar paketet. jag är nog sämst på julklappar, eller presenter i allmänhet.

ikväll har jag ingen aning om än vad jag ska göra, skulle nog behöva göra ingenting.
förövrigt tycker jag att Johan Palms fan som fick komma upp på scenen borde uppsöka läkare.





So I keep it low, keep a secret code
So everybody else dont have to know

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0