'

Din/Ditt första:

Operation:
ja har nog it opererat mig nå
Piercing: Öronen
Sport: fotboll .,
Husdjur: my, en katt
Semester: hmm, första som jag minns var skara
Konsert:  vilken som var den första vet jag inte, säkert pdol för längessen

Just nu:

Äter du:
Inget alls
Dricker du: Inte nå
Ska du: svara på ett sms
Lyssnar du på: Kayne West - love lockdown
Väntar du på: bättre tider, x)
Tittar du på: skärmen
Har du på dig: mjukiskläder ;)

Din framtid:

Barn:
kanske det,
Giftermål: förhoppningsvis,
Karriär: hoppas på en,

Har du någonsin:

Kysst en främling:
haha, ;)
Tappat bort glasögon eller linser: nej?
Brutit ett ben: Ja
Rymt hemifrån: säkert, jag vet inte
Röntgats: nej
Krossat någons hjärta: vet inte, kanske.
Nobbat någon: ja,
Gråtit när någon dött: japp

Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet:
Ja
Gud: Nej, är liberal ateist
Mirakel: ibland
Ett himmelrike: nej
Tomten: haha, ja lätt
Änglar: Nja

Blandat:

Är du kär i någon:
japp!
Önskar att du bodde någon annanstans: Ja
Tycker andra att du är attraktiv: och hur ska jag kunna veta det?
Använder du droger: Nej
Vilket shampoo använder du: Loreal blabla för färgat hår
Vad är du rädd för: det mesta,
Gillar du att tvätta: nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0