'

var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
-en tjej
vad står det i ditt femte sms?
woho vad jag har sovit gott ;-)<3
-vem ringde dig senast?
- fortfarande piteå tidningen, ingen ringer mig
vad har du för bakgrundsbild på tlfn?
- anton :-)
vilket språk är din tlfn på?
- svenska ?
vad heter din ringsignal?
- jag är en nörd som har olika beroende på person
vad står det i ditt översta sms?
- haha x)
vad står det i ditt sista sms och vem är det ifrån?
- förlåt sötis :-) från anton
vem är din 13de kontakt?
- Anton Dahlkvist
är din 45de kontakt bra vän?
- mjaao, de får jag väl säga :-)
har du pussat din 29de kontakt?
- nejnej
hatar du din 80 kontakt?
- haha, faktiskt ingen jag gillar iallafall
vilken färg är din tlfn?
- svart, gul
vilken kontakt saknar du?
- mjaao
vem smsar du oftast med?
- anton & Sanna
vem är mest irriterade?
- secret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0