you know I'll be there for you too

jaao, idag hade vi typ ett konstigt matteprov och sedan volleybollturnering. Från början av eftermiddagen när vi hade blandade lag, var vi ganska så bra ändå :-) vann alla matcher, och då även finalen. Hur det gick på klassmatcherna däremot behöver vi it prata om, men jag for hem, och vinnarna städade.
SO prov imårn, så borde väl kanske plugga. men jag ids it.
Kom på att det var ett tag sen jag bloggade så i brist på annat att skriva kan jag berätta om igår.
Då först efter skolan gjorde jag hkläxan, att laga mat till nån, i detta fall min familj.
Det gick all förmodan ändå ganska bra.
Sen for jag och Jessica på nolia och såg hockey.
puss<3

men nu lägger jag in nå bilder istället,

 





ey, igor servar


btw så jag jag jävla fitt helvetes träning imårn.
fredagar 18-19.30
gud vad jag hatar fotboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0