with you

nä gud. det är inte kul att vara sjuk, och alltid lyckas det bli så att det tar en evighet att bli frisk.
Idag känner jag mig dock lite piggare, så jag ska fara till stan en sväng eftersom jag vägrar att missa mellandagsrean! Tänkte köpe mig en sånhär liten rosa dator, dessutom behöver jag verkligen kläder!
Julafton blev ganska misslyckad för mig eftersom jag mådde så pass dåligt, men fick ganska mycket roliga grejer.
Hoppas dom flesta hade en bättre jul.
Men ja, det kommer ju en jul nästa  år också.




söt Norah! :)





anton blomquist.
jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Bianca

jag älskar ditt hår tjejen ;) pusss

2008-12-30 @ 17:34:43
URL: http://badgirlgoneevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0