I'm burnin' cause you set my soul on fire

helgen har varit relativt lugn.
träning fredag som jag nämde i det förra inlägget.
lördag var jag till stan en sväng,
några små inköp men beslutade mig också om antons julklapp :-)
sedan for jag hem, och ännu lite senare for jag till nolia och såg hockey.
efter det följde jag med anton hem,
vi gjorde väl inte så mycket, såg britney: for the record och en helvetes konstig film.
det slutade med att jag sov där efter att vi hade byggt ihop sängen med tre brädor och en innebandyklubba. haha xD
sen idag ringde dom kl12 och sa att han skulle komma och spela match med 93orna,
kvart i1. så då har jag varit på nolia igen tills dess att jag kom hem för inte så längessen!

ikväll, typ vara med Sanna. :-)

puss

anton blomquist<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0