you know me too well

Igår ,måndag. första skoldagen. Fick dock sluta tolv, så jag och Ida drog till stan för en fika och lite snack. Kändes som att det fortfarande var sommarlov. Efter det for vi hem, och jag och Jessica hamnade i svensbyn hos Martin med hela svensbygänget.^^ Där blev vi inte alltför länge, vilket var bra eftersom jag hade feber när jag kom hem tydligen.

jadå, då har skolan börjat om. på riktigt nu, kändes inte så igår men.
Dessutom fick vi en ny i klassen igår, ingen visste om något ,inte ens våra metorer. De flesta fick en smärre shock. Speciellt eftersom Fredrik nyss dumförklarat rekorn som pratat med honom om den nya eleven som varit och hälsat på.
xD

tråkig kväll ikväll, så smsa på. ^^

sorry,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0