kalixbor, nästan värre än bölebor

faan va skönt, 6-2 mot serieledarna ;) HAHHA , kan inte fatta hur vi kan vara så jävla kassa ibland, och värsta bra ibland? jaja, skönt var det iallafall! =)
Nu sitter man och letar febrilt efter en mobil ,vill köpa den så snart som möljigt så jag inte hinner shoppa upp alla pengar innan jag hunnit köpa den som det blev förra månaden ^^ är dock grymt less alla som finns, vill ju ändå ha nån ny! Lite sugen på en samsung soul, men ... gillar inte samsung x) Ska ju dessutom köpa en dator också, så likabra jag köper en dektelefon, dom går ju ändå sönder på löpande band hur som helst för mig!

Ingen idé jag skriver om hur lite jag vill att skolan ska börja om, alla känner förmodligen likadant. fan vad tråkigt att vara äldst, när det fan bara börjar emos och fjortisar. Och icke att förglömma, gangstrarnaaa! ;o hjälp.
Det är väl så det är här i boschen

nej, ska ta och ge mig in i mobildjungeln igen.
cya !


Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHAHAHA! kalixbor är fan värre än bölebor ;)

2008-08-25 @ 20:22:47
URL: http://camillacoolgirl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så linko har blivit en bloggnörd igen :) hähä, skoj att skolan har börjat om ? ;P Jobbar du på lördag förresten ?

2008-08-25 @ 23:47:06
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0