smsa!

Lördag, jobb 12-18. Snorig, och min röst är bortom all räddning just nu. I Kassan på jobbet såg man ibland folks överdrivna försök till att lite diskret hålla sig för skratt när jag knivade till. nåja, har väl roa någon iallafall :)

 match imårn, i Älvdalen. Vet inte om det finns något ställe som heter så, men alla som känner mig vet att jag hur som helst inte har nån aning om vars man kommer ifrån om man spelar i Älvdalen United. Vill hemskt gärna vara med, speciellt när  vi är så lite folk imårn, menmen. Hoppas bara att man kan vara med på de två återstående matcherna!

och vad vill pixbox?
Nej, trots allt är det en lördagkväll. Det duger inte att sitta kvar här nå mycket längre ,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0