ingen rubrik idag va,

jag tänkte väl börja med att berätta lite om igår eftersom jag inte orkade uppdatera igår när jag kom hem.
först hade vi ju fysträning, men det blev väl inte världens mest seriösa timme. 
 
Jag och Ida kom iallafall fram till att vi skulle göra något efteråt, så vi träffades först på OK i sjulnäs för att jag skulle tanka. Sen fick Ida den brillianta idén att vi skulle fara till svensbyn för att hon skulle tanka (för då är vi ju halvvägs till stan om vi skulle dit) ?  ja, iallafall, Där gick inte tjugan in i automaten så då kom en busschaufför och vi fick tanka på hans kort istället :)
Efter det stod vi typ, en halvtimma uti affären och diskuterade alternativen.
Det slutade på max
sen for vi hem.


nu gör jag jävlat ingenting, laddar inför matchen kan vi låtsas som.
haha, skulle skriva på hemsidan att det blev match, tänkte skoja till det lite med nå roligt eftersom vi ska möta öjebyn. Men varenda jääävla gång kom det upp att det inte blev skickat eftersom det innehöll olämpliga ord
;o hahha, så därför kan jag skriva det här istället ;D vi är väl inte precis världens bästa lag, men nu KÖTTAR vi ikväll tjejjer! =))) 

kom och kolla! halv7 på kyrkplan :)
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0