:))))))))))))

inte tog det mer än någon timme innan jag även denna gång hade glömt bort att jag har en blogg. xD
 
helgen har väl varit helt ok ,
fredagen
börjades med bad på phb, dock inomhus eftersom vi ville se vad som var nytt där. Lite besviken blev man kanske men. Efter det for jag hem, och senare till Camilla där dom hade börjat festa redan klockan 2 ungefär. Så man var väl där till kanske ,10. Sen blev det till grannen som hade fyllt år. Sent blev det inte

lördag
var det jobb 12-18, sedan hem och vända till Sanna, som blev till Maja, och Jessica och Amanda kom. For väl hem vid halv ett, och somnade vid tre.
Vissa verkade iallafall ha grymt kul igår!


nu ,letar mobil och dator. Även pengar till att köpa det för x) ska strax ut och gå, tror jag. Ikväll händer vad? :)



trocadero som godis (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0