can't be your superman

tre dagar i skolan, och jag är redan jävlat spyless. Idag var väl menat att vara en rolig dag. Mest för att sjuorna skulle "lära känna annat folk än i sin egen klass, och se att niorna inte är så farliga" tss.
Vårat lag kom iaf tvåa.

Och vi fick iaf sluta tidigare (y)
Ändå lite småsur på allt, vet inte varför. Kan bero på att jag inte känner mig helt hundra men, världen är alldelens för liten just nu. Eller världen, så mycket behöver jag inte ta i. Piteå är alldelens förlitet.
Dessutom har jag plåtslagare på besök, så i hela huset hörs för tillfället massa 'dunk-dunk, plonk' irriterande, ja.
träning iväll, men ska inte dit. lite skönt, men är ju inte så pigg så kan ju ändå inte göra något annat.

Dessutom vet jag att jag har varit tråkig med bilder, men så länge jag inte har mobil med kamera blir det inte så mycket kort. Håll ut., det kommer.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0