we can have a lot of fun. Until' I'm done.

ciaaao,


idag blev myycket slappare än vad jag trodde när jag steg upp på morgonen.
Dagen började med en rest för hela klassen, nationella matte C som vi missade när vi var borta.
Trodde att det skulle vara mycket mer komplicerade frågor, men får se hur det gick! :)

efter det fick jag veta att vi skulle på thai garden och äta avslutningsmiddag med elevrådet, så det blev i princip bara en letkion.
Efter att vi hade ätit gick jag på stan en sväng, och fastän jag inte har nästan nå pengar alls fick jag med mig två påsar hem med två linnen och en pikétröja. Bokade en klipptid också, och det är jag mest nöjd över eftersom att mitt hår ser ut som typ.. ris. Eller nått!

Ikväll är det criminal minds, inte att missa!


gode bra tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0