so bad it hurts inside

GIVETVIS var jag med i tidningen idag...
var dom tvungen ta en bild just under dom ynka minuterna jag spelade?
tydligen..
pinsamt var det eftersom vi förlorade med så mycket, haha.
Finns bara en samanfattning av matchen igår.
"vi hade kunnat, men vi ides inte"

aja. Hur som helst är jag sjukt trött idag för att jag inte riktigt kunde somna igår.
Ett ovanligt problem eftersom jag vanligtvis somnar så fort jag ens lägger mig nånstans!

hähä.
Nä, ska ladda ner "photo filtre X" igen så jag kan göra en ny header. Och en åt Sanna. Kanske :)

puss.


just thought you should know that you're a god, and I am not.



Kommentarer
Postat av: ajdahow ;)

"vi hade kunnat, men vi ides inte" , - helt rätta orden Linko ;)

2009-05-25 @ 18:13:43
Postat av: Sanna

Inte kanske linn, du ska ;D

2009-05-25 @ 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0