we can runaway

nu är friden slut,
mina föräldrar har kommit hem
jag är såå avundsjuk för att dom vad så bruna.
dessutom har det ju varit en rolig vecka i veckan, och det var tråkigt att Jessica for hem.



kanske ska säga att det inte vad hennes kläder...

idag har jag b.la. varit på stan en snabbis,
ett par glaggor och ett puder fick jag med mig hem.
Påvägen hem från stan satt jag och imiterade han i "csi miami" ni vet han som alltid tar på- och av sig solglasögonen hela tiden med samanbiten min.

Jag kom fram till att han förmodligen har övat på just den scenen ett antal gånger!

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHA!!!

Trodde först att de va du på bilden.

Men he va ju bara en Horatio(??)

Må erkänna att de är boring att vara hemma själv,

ingen att prata eller skratta med!

tack för denna vecka, har haft det jätte roligt!

Nu får du se till att komma och sova hos mig nån gång också!

Pusshaj!

2009-03-25 @ 18:49:36
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0