I can't hurt you though you're hurting me

söndag idag, igen.
dock bara två veckor kvar till sportlovet, och det känns ju inte helt fel!

Igår blev det så att jag for till anton, :) vi såg en film, "disturbia" den var gode bra ändå fast den var lite läskig tyckte jag, och det blev inte bättre av att han låg och skrämde mig med jämna mellanrum. Hursom helst så sov jag där, och fram till halv 5 då han hade samling, gjorde vi inte så mycket.

Nu ska jag fördriva lite tid med att spela bubble shooter eller något sådant tills Bones börjar kl. 20.00

jag har världens bästa pojkvän, punktslut.

puss.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Den filmen är bra:D

2009-02-17 @ 15:32:38
URL: http://jessicaadegerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0