It's a simple fact, that you can't seem to handle me

började vistelsen i stan med att panta lite flaskor åt mamma så jag fick lite pengar, sen for vi på max för att äta, och efter det gick jag in till stan. Gick omkring där ett tag med Jessica och Jim, vi gjorde väl inte alltför mycket. Fick iallafall med mig ett välbehövligt hårspray!

Är väldigt mätt efter allt fika idag, känns som att jag borde fara ut och springa flera mil! =)

Ikväll vet jag inte än hur det blir,
vara med Jessica och fara förbi festen i stockis om hon inte skulle på träning.
(du hade migrän, visst?)
Dock blir det inget festande för min del ikväll eftersom jag jobbar heela dagen imårn och även lördag några timmar.





puss...

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha sorry linn, den gick över! :/ ;) blir träning istället ska hämta dressen och lämna in en lista! nån annan gång! <3

2009-04-16 @ 19:45:58
URL: http://jessicaadegerling.blogg.se/
Postat av: F

snygg:) läsa gärna min blogg:)

2009-04-23 @ 20:06:24
URL: http://ffridapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0