tisdag,

gooode så seg dag idag. (N)
på no:n var iaf våran gamla lärare John med, och han sa åt Tony att jag inte skulle vara med på dissikeringen. tack!
dock har den nog blivit framflyttad eftersom jag fick ett sms av Anna där det stod att det inte blev någon No imårn. (Y)
Så då blir det sovmorgon imårn till 9.35.

Igår var jag ju då och såg hockey med Ida, hur det gick är inte intressant. Kom på att att känslan stiga-in-i-en-varm-bil-när-man-fryser är rätt angemän

Snart träning.
tror faktist inte att ja nån gång har tyckt att fotboll har varit riktigt kul. Kanske redan har spelat sista matchen med laget. Då känns det grymt onödigt att fara och träna med damerna. Jag vill ju inte ens. Enda anledningen till att jag har spelat är nog att det har varit en självklarhet så länge. far hellre och springer själv isf.




pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0