kvällstidningar i ett nötskal


satte mig ner med gårdagens expressen, och möts av rubriken på förstasidan som lyder: "tittarnas raseri mot svt: allt de ville se var Sannas tårar"  så långt var det okej, men håll i er. Bakrunden till denna text var konstigt nog en stor bild på Sannas ansikte, hon gråter. Med andra ord Sannas tårar. Var det inte det tittarna hade rasat mot?
Det är också en infälld bild av när hon snubblar i häcken. Snacka om att spä på något så mycket det går.
Klart som fan hon är lessen,

intervjuaren expressen syftar på med rubriken var ju inte den smartaste, jag menar. När man just ramlat i första häcken i ett OS som man kommit till skadefri och som en guldfavorit frågar man inte;
hur känns det?
men idiotjääävel. vafan tror han?
och Sanna biter ihop och säger några ord om vad det var som gick fel. Därför att hon har sponsprer som tittar.


blev väckt av att det ringde på dörren.jag hann tänka lite :@&!#%(&% innan jag gick upp för att kolla vem det var.
Det var sotaren. han började fråga en massaoch allt jag fick ur mig var väl typ eeh ,, uhm,, assåå , men han gick då ut. och jag tror han är kvar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0