I try to run, but see I'm not that fast

hejhå, här blev det ingen blogg igår nä!
fick veta att vi hade prov idag, så kvällen igår bestod av att lära sig massa glosor och sådär,
sen var jag och tränade på step in, det var riktigt skönt eftersom det inte blev så mycket av det i veckan.

ikväll blir det nog att vara med Jennie, kanske nån mer? jag vet inte riktigt :)
hur som helst ska jag ta fram min moppe idag, trots att i princip alla har avrådit mig till att låta bli.
ts!

puss




inte är väl denhär låten med i twilligt?
lät ganska otroligt

men eftersom jag tillhör den snabbt minskande skaran som ännu varken läst böckerna eller sett filmen ska jag väl inte säga så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0